Legalábbis azt, ami szerinte lesz, különböző ipari adatokra vonatkozó elemzéseit olvashatjátok most.
Michael Pachter úgy gondolja, az Electronic Arts mintegy 45-50 millió dollárt (8,5 - 9,5 milliárd forint) költ majd a Battlefield 3 marketingjére. Amellett, hogy ezt a nem kevés pénzt belefektetik a játék hírdetésébe és népszerűsítésébe előrébb tették a megjelenését, mint a konkurens Modern Warfare 3-ét ( BF3 október 25, MW3 november 8).
Szó esett a Star Wars: The Old Republicról is, amelyből az elemző szerint megjelenéskor két millió példányt egyből eladnak majd úgy, hogy 1,5 millió előfizető megmarad majd az ingyenes hónap lejárta után is. Ne feledjük, ez évben John Riccitielo, az EA elnöke azt nyilatkozta, hogy a Star Wars, The Old Repbulic már nyereséges lesz fél millió előfizetővel, és havi egy milliónál több előfizető nagyon nyereségessé teszi a játékot.
Nemsokára kiderül, Michael Pachter elemzései bejöttek-e.