Hirdetés

Overwatch - azért lassú a fejlesztés, mert nem viselkedünk szépen

|

Az Overwatch fejlesztőcsapatát vezető Jeff Kaplan ismét kamera elé ült, hogy üzenjen a játék közösségének, az újdonságok helyett viszont a játékban tapasztalható negatív viselkedésről beszélt.

Hirdetés

Ugyan a hatodik szezonra a Blizzard ismét finomhangolta az Overwatch kompetitív módját, sokan már egyáltalán nem választják szívesen ezt a játéktípust. Ennek az oka sok esetben a nem túl együttműködőtől a mérhetetlenül bunkóig terjedő, nem túl jó csapattársak tömege, akikkel bizony jó eséllyel találkozhatunk a játékban. A készítők természetesen szeretnék megoldani a közösség ilyen jellegű problémáit is, erről szólt a legújabb fejlesztői videó is.

Hirdetés

Jeff Kaplan az alábbi videóban hamar leszögezi, hogy ők is sokat tehetnek érte, hogy jobb közösségi élmény várjon az Overwatchban, viszont a játékosoknak is meg kell tanulniuk viselkedni. A Blizzard például a shooter konzolos változataiba is beépítette a PC-n korábban is elérhető rendszert, aminek segítségével jelenthetjük bárdolatlan társainkat. A játék rendezője azt is kiemelte, hogy a közhiedelemmel ellentétben ez a módszer egyáltalán nem hatástalan, a több mint 480 ezer büntetésből nagyjából 340 ezret a játékosok jelentései alapján osztottak ki eddig.

A stúdió másik módszere, hogy a büntetések kiosztásának a küszöbét, illetve azok súlyosságát változtatják. Ez utóbbival kapcsolatban nem finomkodott Kaplan.

"Az alapvető filozófiánk, hogy ha egy rossz ember vagy, aki rossz dolgokat csinál a játékban, akkor nem látunk szívesen az Overwatchban. Nem akarunk külön játéktereket kialakítani, ahová csak ezek az emberek kerülnek, egyszerűen nem szeretnénk őket a játékban tudni"

- jelentette ki, utalva arra, hogy manapság könnyebben tiltanak ki játékosokat például a kompetitív módból.

A videóban kitér arra is, hogy a közösségi problémák nemcsak a játékélményt teszik tönkre sokaknak, hanem konkrétan az Overwatch fejlesztését is hátráltatják. A Kaplan által felhozott példa szerint a problémás játékosok jelentését konzolra átültető csapat eredetileg egy, a korábbi meccseink eredményeit és felvételeit megőrző szisztémán dolgozott volna. Összegzésül Kaplan ismét arra kért mindenkit, hogy próbáljon pozitívan viszonyulni csapattársaihoz, amellett, hogy megígérte, ők is mindent megtesznek, hogy jó irányba tereljék a játék közösségét.

Mit gondoltok, sikerrel járnak, vagy rájuk is hasonlóan nehéz küzdelem vár, mit a League of Legends fejlesztőire?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)