Roadhog hookjával több probléma is volt a játék megjelenése óta. Szerencsére a különböző skinekbe javíthatatlanul beleakadó kampó csak a PTR-en gyötörte a játékosokat, a fal mögül kirántott ellenfelek problémája viszont már nagyon sokakat zavart.
Az Overwatch egyik dizájnere, Geoff Goodman most a hivatalos fórumon osztotta meg a rajongókkal, hogy a lehető leghamarabb szeretnék a PTR-re fellőni a frissítést, erre pedig akár már a héten is sor kerülhet. A kampót két aspektusból dolgozzák át:
Egyrészt a célpont mostantól mindig Roadhog elé érkezik majd, nem csak valahová a kiindulási és a végpont közé. Ez persze nem azt jelenti, hogy miután berántasz valakit, egy 180 fokos fordulattal akár azonnal le is dobhatod a mögötted lévő szakadékba, mert korlátozzák, hogy oldalirányba mekkorát tudsz rántani, de összességében sokkal konzisztensebb lesz a végeredmény.
Másrészt ahhoz, hogy működjön a kampó, Roadhognak végig látnia kell a célpontot. Csak akkor találjuk el az ellenfelet, ha épp LoS-ban van, és ha ez bármikor megtörik (mert elugrasz, ellöknek, leesel, stb), a kampó azonnal megszakad és visszatér Roadhoghoz.
Ezekkel a változásookkal nyilván valamivel gyengébb lesz a karakter, de folyamatosan monitorozzák majd a teljesítményt és a játékosok visszajelzéseit, hogy közbelépjenek, ha szükséges.
Ti mit gondoltok a változtatásról?