Továbbra is tart az Overwatch legújabb eseménye, amely során rengeteg kozmetikai cuccot zsebelhetünk be, és különleges kalandokra indulhatunk, amelyek során a PvE kerül előtérbe. Ráadásul most kiderült, hogy miért csinálnak néha hülyeségeket a Retribution módban látott ellenségek.
A Variety nemrég közölt egy érdekes cikket, amelyben Adrian Finol, a játékmód vezető tervezője mesélt néhány érdekességet. Kiderült például, hogy a Blizzard direkt úgy alkotta meg a Retribution gépi ellenfeleit, hogy a viselkedésük miatt a játékos menőnek érezze magát.
Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy például egy mesterlövész akkor is befejezi a lövést, ha látja, hogy Genji épp benyomta azt a képességét, ami elhárítja a lövedékeket. McCree ultimate képessége miatt sem fognak azonnal fedezékbe vonulni a Talon katonái, és emiatt is olyan érzése lesz a játékosnak, hogy pont jókor időzítette a dolgot.
Persze ettől függetlenül magasabb nehézségi szinteken bőven nyújt kihívást a játékmód. Nektek sikerült már teljesítenetek a legnehezebb fokozaton?