A legutóbbi patchben a Blizzard egy kicsit módosított Reinhardt ultimate képességén, hátha ezzel sikerült egy még kiegyensúlyozottabbá tenni a játékot, viszont a javításnak volt egy egyáltalán nem szándékos mellékhatása.
Az Overwatch fórumon hívták fel először a közösség figyelmét arra, hogy Reinhardt kalapácsa a patchet követően sokkal lassabban működött, mint korábban. Egészen pontosan arról van szó, hogy míg korábban a lendítés közepén történt a sebzés, addig most már ez áttolódott a mozdulat végére. Ez azért is baj, mert így már nem lehet félbeszakítani az animációt, hogy aztán gyorsabban vihesse be a játékos a következő ütést.
A játékosok egyből nyomozásba kezdtek és kiderült, hogy Reinhardt összes képessége lelassult a javításnak köszönhetően. A rajongók szerint arról lehet szó, hogy megváltozott, ahogyan a játék regisztrálja a képességek aktiválását, mert a szerverek már visszaküldenek a kliensnek egy megerősítést a képesség aktiválásáról, ami késést okoz. Nyilván mivel a pingnek köszönhetően már amúgy is elkerülhetetlen késés van a hálózati kommunikációban, ez egy lassabb kapcsolatnál nagyon érezhető lesz.
Bill Warnecke, az Overwatch vezető szoftvermérnöke már reagált a fórumokon és azt mondta, hogy dolgoznak a probléma javításán, mi pedig reméljük, hogy minél hamarabb visszaáll a rend.