A Blizzard folyamatosan adatokat gyűjt, elemez, és az eredményeknek megfelelően, legjobb belátása szerint módosítgatja az Overwatch különböző hőseit.
Pharah megváltoztatása onnan indult, hogy a fejlesztők úgy érezték, túl sok idő telik el rakétavetője két lövése között. Ezt csökkentették, viszont hogy ne legyen túl erős, lejjebb tekerték a területi sebzés értékét is: a becsapódó rakéta így 80 helyett 65 pontot sebez a közelében állókra. Egy olyan játékban, ahol egyes karakterek szinte követhetetlenül ugrálnak össze-vissza, egy rakétavetővel nagyon nehéz pontosan eltalálni őket, úgyhogy a változást sokan nem fogadták örömmel, és az sem vígasztalta őket, hogy a telitalálat sebzésértéke 40-ről 55-re nőtt. A végeredmény az lett, hogy egy öléshez több pontos lövés kell, ami célzásnál több időt igényel, és így igazából nem is érzékelhető a tüzelési sebesség növekedése.
Streamerek és gyakorlott játékosok egyaránt kikeltek, köztük Valkia is, aki az alábbi videóban mesél a tapasztalatairól.
Változott egyébként a lökés erőssége is, a Concussive Blast pedig gyorsabban lesz újra használható. Simán lehetséges, hogy a Blizzard visszavonja a változtatásokat, de egyelőre csak annyit tehetünk, hogy várunk.