Az idei BlizzCon legnagyobb bejelentése egyértelműen az Overwatch volt. A Blizzard majdnem két évtized után egy új IP-t jelentett be, és nem is voltak szűkmarkúak részletek tekintetében. Láttunk rengeteg karaktert, térképeket, képességeket, képeket és videókat.
Az egyszeri Blizzard rajongónak azért még így is akadnak kérdései, ezért ült le a Kotaku a fejlesztőkkel beszélgetni. Első körben az egyjátékos mód került szóba, illetve, hogy egyáltalán számíthatunk-e ilyesmire. „Nem hiszem, hogy valaha találkozni fogunk egyjátékos kampánnyal, egyszerűen csak azért, mert a karaktereink úgy nem működnének. Akkor menők, amikor együtt vannak” – válaszolta a projekt rendezője, Jeff Kaplan.
„Vannak, akik nem lehetnek egyedül. Ha csak nem építenénk egy kampányt arra, hogy támogatunk valakit, egy olyan karakter, mint Mercy használhatatlan lenne” - tette hozzá. Ez nem jelenti azt, hogy a történet kimarad a játékból. A hősök interakcióba lépnek majd egymással, a körülöttük lévő világgal, és reagálnak a velük történő dolgokra. „Nem mondhatom el, hogy mi is történik valójában, de azt igen, hogy a cinematicos srácok nagyon rákattantak az új univerzumra.” Reméljük, látunk majd pár laza átvezetőt. Amit eddig láttunk, az nagyon tetszett nekünk.
A Kotakus srácok rákérdeztek, hogy vajon ingyenesen játszható lövölde lesz-e az új játék, és hogy számíthatunk-e a jövőben új hősökre. Kaplan mélyen hallgatott a fizetési modellt illetően, de azt elmondta, hogy sok új karakterrel készülnek a jövőben. „Úgy látjuk, hogy ez egy végtelenségig bővíthető univerzum. Valószínűleg nem lesz 800 hős a játékban, de az biztos, hogy rengeteg ötletünk van a jövőre nézve.”
Mivel a Warcraft III és a StarCraft II közössége imádta modolni a játékot, sokan kíváncsiak voltak arra is, hogy mennyire lesz erre lehetőség az Overwatchban. „Reméljük, hogy a rajongók mostanra már elhiszik, hogy mi tényleg szeretjük a modolást.” Kíváncsian várjuk, hogy ez mit is jelent a gyakorlatban. Addig is egy kellemesen nyugtató zárszó Kaplantől: „Nem valószínű, hogy lesznek majd kalapok, mint a Team Fortress 2-ben”. Köszönjük.