A napokban kezdődött az Overwatch League, ahol a világ legjobb csapatai próbálják legyűrni egymást. Bár nyilván kell ahhoz valamilyen alapvető rálátás a játékra, hogy értsd, mi történik a pályán, még én is elképesztően élvezem a meccseket, aki utoljára valamikor a megjelenés környékén játszott, és egyébként nem nagyon merült bele a dologba. A rajongók pedig minden bizonnyal még nálam is izgatottabbak.
És hát miért is ne lennének, hiszen meglepő felállásokat és taktikákat, valamint olyan látványos megmozdulásokat láthatunk, amelyekkel azért nem minden nap találkozik az ember. Nézzétek csak meg ezt a reakcióidőt:
A meccseket a játékon belül, a hivatalos Overwatch League mobilos alkalmazásban, vagy a Twitch-en keresztül követhetik az érdeklődők. Bár nyilván azt várták, hogy sokan nézik majd a meccseket, ekkora tömegre nem számítottak. Ezt most Ben Goldhaber marketinges vezető is elismerte.
Soo......
— Ben Goldhaber (@FishStix) 2018. január 11.
One of my roles at Twitch is to predict viewership for tentpole events.
I'm actually really good at this part of my job. Historically, my peak CCU range estimates are correct 90% of the time.
I WAS SO COMPLETELY AND UTTERLY WRONG ABOUT #OWL2018
Csúcsidőben több mint 400 ezren nézték a meccseket, ezzel messze túlszárnyalva az általában vezető PUBG-t és League of Legends-et. Persze a LoL és CS:GO világbajnokságon láttunk ennél nagyobb számokat is, de az OWL még csak most kezdődött.