A Blizzard még mindig kísérletezget az Overwatch Skill Rating rendszerével. Eddig úgy működött a dolog, hogy ha az ellenfél csapatából kilépett egy játékos, akkor a győztes fél sokkal kevesebb pontot kapott, mint egyébként.
Valahol érthető a dolog, hiszen 5v6-ban megnyerni egy mérkőzést nyilván sokkal egyszerűbb, de ezt a rendszert könnyű volt kihasználni. Voltak, akik csak azért léptek ki egy meccs végén, hogy az ellenség kevesebb pontot kapjon.
A Blizzard a múlt héten eltörölte ezt a fajta büntetést, mivel szeretnék, hogy a Skill Rating pontosztás a lehető legigazságosabb legyen.
"Olyan tényezők, mint a csapat győzelmének valószínűsége, a saját teljesítményed, a saját győzelmi/vereségi hullámod mind-mind befolyásolják a kapott pont mennyiségét" - írta a Blizzard közösségi menedzsere.
"Ezek mind azért vannak ott, hogy segítsenek a Skill Rating meghatározásának pontosításában. A gond az, hogy nem mindenki tudja, milyen tényezőket vesz számításba a rendszer a meccsek végén. Ez egy fontos probléma számunkra, mert nem csak az a célunk, hogy igazságos legyen a rendszer, hanem hogy emellett átlátható is."
A fejlesztők a jelenlegi és jövőbeli szezonok alatt rendszeresen felülvizsgálják majd a kompetitív játékmód minden apró részletét.
Ha van valami gondotok a játékkal kapcsolatosan, akkor hallassátok a hangotokat a hivatalos fórumokon, redditen, vagy ahol tudjátok. A Blizzard csak akkor tud segíteni, ha elmondjátok a problémát.