Az Overwatch folyamatos fejlesztésének egyik fontos része, hogy az aktuális állapotok szerint túl gyenge, és így a fontos helyzetekben és magas szinten ritkán választott karaktereket ismét csábító választássá tegye a csapat. Junkrat jelenleg egy ilyen nem túl népszerű korszakát éli, de ez hamarosan akár meg is változhat.
Erről az egyik, a közösséggel való kommunikációban is aktívabb dizájner, Geoff Goodman írt a fórumon egy játékos felvetésére válaszolva. Az Overwatch egyik rajongója azt javasolta, hogy Junkrat Concussion Mine képességének csökkentsék a cooldownját és a sebzését is. Ezzel ugyan nem válna hirtelen pusztító DPS-istenné az őrült ausztrál, de sokkal gyakrabban ugrálhatna ide-oda a pályán és kombózhatná a távirányítású aknát a csapdájával. Goodman elmondása szerint a belső tesztváltozatokban egy hasonló, sőt, még drasztikusabb megoldással kísérleteznek.
A cooldown csökkentése helyett konkrétan két töltet lehet nála az aknából, így például lehetősége van rá, hogy ha beugrik egy rázós helyzetbe, a második töltettel rögtön le is lépjen onnan. Vagy éppen egy alacsony életerejű Pharah arcába is dobhatja a levegőben szállva közvetlen közelről a második aknát, ami egészen jól hangzik. Végül az Overwatch dizájnere leírta, hogy az ultimate képességét is szeretnék erősíteni, de még nem tudják, hogy a robbanótöltetekkel megpakolt kerék sebességét vagy az életerejét növeljék meg.
Ti milyen változtatások után választanátok szívesebben Junkratet?