Az Overwatch két közkedvelt karaktere, Mercy és Junkrat rengeteg változáson ment keresztül az elmúlt néhány hónapban. Egyik sem hasraütésre született, hanem a közösség kritikáinak köszönhettük őket. Jeff Kaplan elmondta, hogy nagy örömmel dolgoznak együtt a közösséggel.
Az Overwatch igazgatója a közelmúltban adott egy interjút a YourOverwatch YouTube csatornának, ahol mesélt az átalakítások folyamatáról.
"A Mercy- és Junkrat-változások olyan visszajelzéseken alapultak, amikkel mi is egyetértettünk."
Hozzátette, hogy a közösség egyes tagjai gyakran nem értenek egyet bizonyos változásokkal, de a fejlesztők mindig igyekeznek megtalálni a legjobb megoldásokat.
"Rengeteg mikro-közösség alakult ki a játék körül, amiknek mind megvannak a maguk elképzelései ezekről a karakterekről. Mi mindig igyekszünk megtalálni azt az utat, ami a legjobbnak tűnik mindenki számára. Ilyenkor azt is számításba vesszük, hogy a profik mit gondolnak a hősökről."
Tehát a Blizzard folyamatosan figyeli a visszajelzéseket, és ha egyetértenek velük, akkor azok mentén igyekeznek finomhangolni a játékot. Szerintetek ez a megfelelő módja a balansz megközelítésének?