A legutóbbi Overwatch frissítéssel véletlenül lecsökkent Hanzo Scatter Arrowjának cooldown ideje 10 másodpercről 8-ra. Ez nem nagy változás, de egy intenzív, beltéri harcot könnyen eldönthet, ha 1 helyett 2 Scatter tud elsülni.
Az érdekesebb része, hogy egyrészről a Blizzard nem tervezte ezt a változtatást, másrészt már jó eséllyel nem fogják visszafordítani a dolgot. A játék vezető dizájnere, Geoff Goodman mesélt kicsit a helyzetről.
"Néhányan már kitaláltátok, hogy ez egy véletlen változtatás volt, ami Hanzo következő, nagy frissítéséből keletkezett. A csapat igazából dolgozik azon, hogy visszafordítsa a helyzetet, de van rá esély, hogy így hagyjuk az egészet, mivel a következő frissítés igazából nincs már messze."
Az én elméletem az, hogy a képesség, amivel a Scatter Arrow-t helyettesítik majd, egy 8 másodperces cooldown értékkel fog megjelenni, ami valahogy véletlenül beette magát az éles verzióba. Ezért nem akarják már visszafordítani, mert így talán már egyszerűbb is lesz majd beültetni az átdolgozott változatot.