Hamarosan érkezik az első, megjelenés után bekerülő karakter, Ana, aki az eddig látottak alapján a többiekhez hasonlóan jól sikerült. Majd meglátjuk, ha élesben is ki tudjuk próbálni.
Addig viszont élvezhetjük a változásokat a többi karakter esetében. A Blizzard a játék következő frissítésével teljesen átalakítja D.Vát, mert a begyűjtött adatok alapján ő a játék legkevesebbet használt tankja. Defense Matrix képessége másképp fog működni: Bekerül egy ahhoz kapcsolódó mérő, ami akkor megy le, ha a védelmi rendszer aktív, és akkor töltődik újra, ha épp nem használjuk. 10 másodperc kell neki a teljes töltöttség eléréséhez, és 4 másodperc alatt megy le nullára. Könnyebben szabályozhatjuk, meddig szeretnénk, hogy aktív maradjon - ha lekapcsolnánk, csak el kell engednünk a hozzá csatolt gombot. Emellett az ultimate-jének 15%-kal kevesebb idő kell a feltöltődéshez, 4 helyett 3 másodperc alatt robban, és a robbanás nem sebzi az azt kezdeményező játékost - tehát magát D.Vát.
D.Va mellett változik még Bastion, Soldier: 76 és Lúcio, akiknek egyenként 10%-kal több időbe telik az ultiját feltölteni; McCree nagyon távolra kevesebbet sebez; Mercy többel növeli a sebzést (30% helyett 50%), de két Mercy nem duplázza meg a hatást, újraélesztése pedig 30%-kkal később használható, viszont a képesség használata közben is tud mozogni, és Guardian Angel képessége (amivel odarepül másokhoz) azonnal újratöltődik; Roadhog 45%-kal később ultizhat; Zenyatta pedig több pajzsot kap, négyszer olyan gyorsan repülnek a gömbjei, kétszer olyan gyorsan mozoghat ulti közben, és 100-zal többet healel.
Egyelőre ennyi. A patch jelenleg a publikus tesztszerveren aktív, ha a változások tényleg működnek, élesítik.