A Blizzard a Competitive Play legnagyobb hibáinak többségét majd csak a szezon végén javítja, orvosolta azt a problémát, ami miatt a kilépők akkor is szívtak, ha egy percen belül visszaléptek a meccsbe.
A most érkezett 1.0.5.1B patch lejjebb vette a Sudden Death-es körök idejét (1:45-ről a Hanamura, a Volskaya Industries, a Route 66 és a Watchpoint: Gibraltar esetében 1:35-re, Dorado, Temple of Anubis és King's Row esetében 1:30-ra, Hollywoodnál nem változott, Numbaninál pedig 1:50-lett); javította a problémát, ami miatt Zarya másodlagos sebzése még akkor is erős maradt, ha a fegyverének töltöttsége csökkent; Mercy sugara nem csatolódik le, ha gyorsan átváltjuk sebzésnövelőről életerő-visszatöltőre vagy fordítva; Winston Primal Rage-es ütései pedig konzisztensek lettek. A hősök csak a PC-s változatban változtak meg, a konzolosban elvileg nem volt gond velük.
Hamarosan jöhet egyébként a 22. karakter, aki alighanem egy healer-sniper hibrid lesz, és Sombrának hívják. Várjuk szeretettel.