Kétség kívül bejött a Blizzardnak, hogy a már jól bejáratott univerzumok mellett megalkotott egy vadonatúj világot, tele szerethető karakterekkel, majd felhúzta köréjük a tavalyi év egyik legjobb játékát. Persze nem mindig nyújtott ilyen polírozott játékélményt az Overwatch, a fejlesztés során számos kihívással kellett megbirkózniuk a srácoknak.
A stúdió egy egész panelt szentelt a BlizzConon az Overwatch fejlesztésének bemutatására, így többek között kiderült egy csomó kulisszatitok, láthattunk hőskoncepciókat, amelyekből végül nem lett sima, de az előadás talán legérdekesebb része az volt, amikor mozgás közben is megnézhettük a fejlesztés egyes szakaszait. Eleinte csak Tracerek rohangáltak a még textúra nélküli pályán, aztán szép lassan bekerült még több hős, persze azok is nagyon kezdetleges formában. Érdemes végignézni a 13 perces videót, mert ha nem is rajongtok a játékért, akkor is érdekes dolgokat tudhattok meg a videojátékfejlesztés titkairól, Arnold Tsang és Jeff Kaplan kommentálásában.
Ha kíváncsiak vagytok a teljes panelra, alább végignézhetitek azt.
Ti szerettek benézni a kulisszák mögé, vagy csak a kész alkotással foglalkoztok?