Nagyon nem váltotta be az ígéreteket az Overkill The Walking Dead játéka.
A Starbreeze bejelentette, hogy a horda módra épülő, kooperatív The Walking Dead minden várakozást alul múlva sem a kritikusok, sem a játékosok körében nem találta meg a maga közönséget, ezen felül pedig veszteséget generál a kiadó Starbreeze Studios számára is. A játék a kimutatások szerint sokkal jobban fogyott azokban az országokban, ahol alacsonyabb árcédulával került piacra, mint pl. Oroszországban vagy Kínában, míg elkeserítő számokat produkált azokon a területeken, amiktől a legnagyobb bevételt várta a cég.
A Starbreeze eredetileg bizakodóan állt a The Walking Dead megjelenéséhez, a befektetők számára pedig egyértelműen állították, hogy magas elvárásokat fűznek a játék pénzügyi teljesítményéhez. A cég fejese, Michael Hjorth szólalt meg a kudarcot követően:
Csalódottak vagyunk, persze, de van egy megfelelő alapunk, amivel tudunk dolgozni a további eladásokat illetően. Van egy állandó játékosbázisunk, ami létfontosságú a cég "Játékok mint Szolgáltatások" koncepciójához. A csapat teljes fordulatszámon dolgozik azon, hogy megfelelő fejlesztéseket és új tartalmakat szállítsák a játékhoz, hamarosan pedig a második szezon is elstartol.
A kiadó egy új programot is elindított, amiben átértékelik a cég alapvető üzleti tevékenységeit és visszaszorítanák a kiadásokat. A terv várhatóan jelentős pénzügyi pluszt generál majd 2019 során az idei évhez képest.
Ti próbáltátok már az Overkill The Walking Deadjét?