Ha előfordult már, hogy megszívattátok a csapatokat Overwatchban egy elbénázott mozdulattal, egy rosszul időzített képességgel vagy hasonló baklövéssel, akkor talán elgondolkodtatok azon, hogy a karakterek reakciói között miért nincs valami, amivel bocsánatot kérhettek. Jeff Kaplan most egy fejlesztői videóban mesélte el, hogy az érkező újdonságokkal ezt a hiányosságot is orvosolják.
Mind tudjuk, hogy egy karakter hangján megszólalni egy meccsben sokkal szórakoztatóbb, mint bepötyögni valamit a csapatunk chatjére, ehhez pedig alapvetően rengeteg előre rögzített mondat áll rendelkezésünkre. Meglepő azonban, hogy bocsánatot kérni eddig csak Mei tudott. Kaplan az otthonából rögtönzött helyzetjelentésben elmondta, hogy rengeteg hanganyagot rögzítenek most is, hogy jobban testre szabhassuk a kommunikációs felületünket.
Emellett arról is beszélt, hogy a ranked meccsekre való bejutást is átalakították, hogy ne kelljen újra kivárnunk a sorunkat, hogy bekerüljünk egy meccsbe, ha az előző összecsapásunk azért esett szét, mert egy csapattársunk mondjuk elhagyta azt. Ez a rendszer figyelembe veszi azt, hogy nem a mi hibánkból úszott el a meccs, és így sokkal gyorsabban bekerülhetünk egy újabb játékba.
A Workshop is kap néhány frissítést, melynek hála könnyebben tudunk majd válogatni az ott található rajongói módok közül, például azonnal láthatjuk, ha egy pálya tartalmaz éjszakai módot. Arról egyelőre nem tudni, hogy mikor érkezik mindez, hiszen a koronavírus most a Blizzard ütemtervébe is bekavart, de Kaplan szavaiból az tűnik ki, hogy inkább előbb, mint utóbb találkozhatunk majd az újdonságokkal.