Hirdetés

Óriásvállalatok a virtuális térben

|

Arra kérdésre adott válasz, mely szerint lehet-e több pénzt kisajtolni a játékostársadalomból, határozott igen. De hol is kezdődött, és hol tartunk most?

Hirdetés

A játékokban alkalmazott reklámok első precedense igen régre, 1978-ra vezethető vissza: az Adventureland című alkotás használt először úgynevezett "sneak peek"-et, amely a cég által fejlesztett, következőre kiadandó program bemutatóját vetítette a játékosok elé. Ezután meglehetősen hosszú idő telt el, amíg újabb technológiával találkozhattunk. A Zool nevű alkotást egy neves nyalókagyártó látta el némi támogatással, cserébe a programozók pedig a szponzor különböző termékeivel díszítették fel a platformjáték pályáit.
Testvérlapunk átfogó cikkét itt olvashatod tovább >>

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)