A Routine egy nem lineáris kalandjáték, ami a Holdon játszódik, és ha meghal a karaktered, akkor végleg vége. Nincs kezelőfelület, vagy más „játékos” megoldások, és többféle befejezést is tartogat a móka. Eredetileg tavaly piacra is került volna, de eltolták a megjelenést, valószínűleg azért, mert összesen négyen dolgoznak rajta.
A legutóbbi Steam közösségi értesítésen elmondták a fejlesztők, hogy mindig dolgoznak a játékon, és ugyan a rajongókkal való kommunikáció lelassult, a projekt még él. Csak már Oculus Rift támogatás nem lesz hozzá. „Hihetetlenül izgatottak vagyunk a VR technológia miatt, mert még fel nem fedezett területre vezetheti az ipart, és ennek mi is szeretnénk a részesei lenni.”
„Ettől függetlenül le kellett lassítanunk az ezzel kapcsolatos munkánkat, mivel nekünk borzasztó rosszullétet okoztak a jelenlegi fejlesztői készletek. A megjelenéshez közel újra elkezdünk majd kísérletezni vele, de egyelőre nem ígérhetünk semmit ezzel kapcsolatban.” Csalódottak vagyunk, hiszen ha valami, akkor a Routine lenne a tökéletes alapanyag egy VR játékhoz. Ugyanakkor értjük, hogy egy csapat szédelgő fejlesztő nem tesz jót a kárpitnak, de szerintünk azért lehet erre megoldást találni.