Bár a játékipar minden évben jól szórakozik április elsején, az újságírók számára ez a 24 óra nem éppen feszültségmentes, hiszen sosem tudhatják biztosra, hogy mi valós, és mi nem.
Éppen ezért a sajtó képviselői gyanúsan tekintenek minden picit is szenzációsabbnak érződő hírre, mégis előfordul olykor, hogy nem veszik észre a csapdát. Így járt a Kotaku is, amikor egy mindösszesen 53 követővel rendelkező, hamis 343 Industries Twitter-fiók értesüléseire hagyatkozva megírt egy hírt.
Az állítólagos füles az volt, hogy a már többször is elhalasztott és elvileg idén érkező Halo Infinite megjelenését elcsúsztatta a Microsoft 2022-re. Az információ aztán szédítő gyorsasággal terjedt a közösségi médiában és a rajongók között, szerencsére sokan rápillantottak a naptárra és nem dőltek be a turpisságnak. Végül a Kotaku szerkesztője, Ari Notis is belátta, hogy tévedett, ezért az eredeti poszt frissítésével helyretette a dolgokat és elnézést kért, amiért április bolondja lett.
A slusszpoén, hogy a Walmart Canada Gaming volt az egyik, aki Twitteren igyekezett vigasztalni őket azzal a szöveggel, hogy megesik az ilyen, ők már csak tudják. Bizony, felejthetetlen volt, amikor a 2018-as E3 előtt egy csomó fontos bejelentését előre lelőttek.
A Halo Infinite tehát nem csúszik 2022-re (legalábbis a jelenlegi tudomásunk szerint), továbbra is 2021 őszén számíthatunk rá PC, Xbox One és Xbox Series S/X platformokra.