Hirdetés

Elég ütős DirectX 12-es effekteket mutatott be az Nvidia

|

Az Nvidia Gameworks egy érdekes új feature-je került leleplezésre, ami elég komoly láng- és füstszimulációt tesz lehetővé.

Hirdetés

Nem csak a legújabb játékok jobb futását biztosító drivereken és új videokártyákon ügyködnek az Nvidiánál, hanem például a GameWorks név alatt is komoly technológiai újdonságon dolgoznak. Egy új videóban bemutattak néhány új, ehhez kapcsolódó effektet, amik bizony elég jól néznek ki.

A Gameworks Flow alábbi bemutatójában a lángok és a hozzájuk kapcsolódó füst szimulációját mutatja be az Nvidia, de éghető folyadékokat is tud kezelni a rendszer. Ehhez egy úgynevezett adaptív ritka voxelrácsot használnak, aminek kapcsán a memória hatékony kezelésére is odafigyeltek a szakemberek. A program ugyanis meg tudja állapítani, a képernyőn látottak melyik része igényli a legtöbb erőforrást és ezekre összpontosítja a videokártyánk számítási teljesítményét.

A meggyulladó anyagok esetében egyébként a GameWorks Flow képes az anyag hőre történő tágulását is szimulálni, sőt, a füst önmagára vetett árnyékát is kezelni tudja. Végül, ahogy fent láthatjátok, ezt a lángokból és füstből álló rendszert szilárd tárgyakkal is képes valós időben ütköztetni a rendszer, ami bizony elég pofás vizuális végeredménynek mondható. Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)