Tavaly hallottunk először a friss, újoncokból álló stúdió készülő alkotásáról, amiben észrevétlenül, lopakodva kell teljesítenünk a pályákat, de ha ellenségeink kiszúrnak minket, akkor bizony előkerülnek a fegyverek.
Az alacsony poligonszámú textúrák eléggé letisztult és egyedi látványt varázsolnak a No Trace-nek, ráadásul a speciális effektek pont annyit csinosítanak a játékon, hogy ne nevezhessük csúnyának azt. Osonás közben számos megoldás áll rendelkezésünkre, hogy elhárítsuk az előttünk lévő akadályokat, a tűzharcok során pedig fontos lesz, hogy jól célozzunk, de a környezetünkben lévő dolgokat is használhatjuk ellenségeink kiiktatására.
Pontos megjelenési dátumot még nem kaptunk, de a fejlesztők gőzerővel dolgoznak a projekten és remélik, hogy 2018 második negyedévében már piacra dobhatják a No Trace-t.