A No Man's Sky egy procedurálisan generálódó űrfelfedezős játék, ami ugyan a szó szoros értelmében nem végtelen, de számunkra mégiscsak az.
A Hello Games társalapítója, Seam Murray kint volt a gamescom 2014-en és beszélt legújabb játékukról a No Man's Sky-ról. No, nem annyit, mint amennyit Sirius szokott, de azért elmondott pár elég érdekes dolgot, főleg a játék méretével kapcsolatban. A vezető elmondta, hogy eleinte 32-bites számokat használtak az univerzum bolygóinak generálásához és így is "négy- vagy ötezer évbe telt volna, hogy mindet bejárjuk, ha mindegyiken csak egy másodpercet töltünk".
Később a csapat átállt a 64-bites számokra, ami lényegében azt jelenti, hogy ötmilliárd évbe telne, hogy a No Man's Sky összes csodáját felfedezzük. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én valószínűleg nem élek addig, illetve senkit sem akarok megijeszteni, de könnyen lehet, hogy a Föld sem.
Murray azt is elmondta, hogy hamarosan egy nagy bejelentést tesznek a No Man's Sky kapcsán, de erről egyelőre nem tudjuk, hogy mi lehet. Az már biztos, hogy PC-re is jön, csak ideiglenesen lesz PS4-exkluzív. Lehet, hogy egy újabb platform érkezik?