A No Man's Sky megjelenése finoman szólva sem volt zökkenőmentes, ám a fejlesztőcsapat minden erejével azon volt, hogy kijavítsa a hibáit és tartalmasabbá tegye játékát. A folyamat azóta is tart és meglehetősen pozitív az, amit idáig sikerült elérniük, kitartásukért pedig sok rajongó elismerését vívták ki - olyannyira, hogy a közösség óriásplakáttal köszönte meg a munkájukat.
A stúdió alapítója, Sean Murray a brightoni Develop konferencián azt mondta, hogy a játék indulását követő online kritikák nagyrészt olyan emberektől érkeztek, akik nem játszottak a No Man's Sky-jal, sőt a birtokukban sem volt. Bár ezt nem tartja meglepőnek, azt annál inkább, hogy számokban kifejezve ez mit jelent: azt találták, hogy a játékról folyó diskurzusok 70-80%-a olyanoktól származott, akik sosem töltöttek el vele egyetlen percet sem. Murray elmondása alapján még kevésbé volt hasznos az a tény, hogy a legtöbb ilyen észrevétel olyan dolgokról szólt, amelyeknek semmi köze nem volt hozzájuk: az előrendeléssel kapcsolatos problémák, az árazás és így tovább.
Az ilyesfajta dolgokon pedig fejlesztőként nem tudnak változtatni, de ha letisztul a zaj, akkor mögötte megtalálják a konstruktív visszajelzéseket is, amelyek valóban olyanoktól jönnek, akik sok időt töltöttek el a játékban és jól ismerik azt. Ha ilyen emberektől kapják meg azt, hogy nem tetszik az inventory rendszer, akkor Murray szerint eljutottak arra a pontra, hogy fejlesztőként orvosolhatják a problémát.