Nemrég leplezték le a készítők a No Man's Sky Atlas Rises nevű frissítését, de akkor elég szűkszavúan nyilatkoztak róla, mit is hoz az új patch. Most egy új trailerben részletezték, mi mindenre is számíthatunk és az a helyzet, hogy ismét rengeteget fejlődik a játék.
Kezdésképp egy kis grafikai ráncfelvarrást kapott a végtelen univerzum, többek között nagyobb felbontású textúrák segítségével. Emellett alaposan átalakul a No Man's Sky gazdasági rendszere, a kibővített kereskedelem és növénytermesztés mellett az egyes csillagrendszerek gazdasági helyzetéről és más tulajdonságairól sok infót kaphatunk meg már a tréképet szemlélve is. Az idegen lényektől immár küldetéseket is vehetünk fel, úgyhogy sokkal több rövid távú célt tűzhetünk ki magunk elé az univerzum közepe felé vezető utunk alatt.
A legizgalmasabb viszont ennek kapcsán az Atlas Rises címét is adó entitás és egy új faj, akiknek a segítségével harminc órányi sztori és lore tartalommal bővült a No Man's Sky. De ezek mellett élvezetesebb lesz az átdolgozott űrharc, illetve hajóinkkal már a felszín közelében is egy új modell segítségével repülhetünk és lövöldözhetünk. Új küldetéstípusként kilootolhatunk lezuhant teherszállító hajókat, eközben pedig a továbbra is zseniális 65daysofstatic új háttérzenéit is hallgathatjuk.
A kreatív játékosok egy új eszközzel átformálhatják a tájat is, ami elég sok lehetőséget nyit meg a bázisépítők előtt. Végül bekerülnek a No Man's Skyba az úgynevezett Glitchek is, ahol egyelőre még rendkívül limitáltan, lebegő fénygömbökként láthatjuk, ha egy másik játékos a környékünkön van és hangban cseveghetünk is velük. A készítők szerint ez, az egyszerre 16 fővel használható közös felfedezés még csak a kezdet és idővel egy teljes kooperatív élményt is kapunk majd sok más fejlesztéssel együtt.
Ti megnézitek majd az Atlas Rises újításait, vagy bevártok még néhány frissítést?