Már most leszögezem, hogy nagyon sok konkrétumot nem tudok Ãrni, mert alig fél órát nyomultam, és máris elkezdtem digizni, képet lopni, és cikket Ãrni. Nem jutottam el sokáig, de igazából már most is kapkodom a fejem, nem tudom mit nézzek, olyannyira sok az új funkció.
Tartsd Carbon magad
Lássunk néhány olyan apróságot, melyek már az elsÅ‘ pillanatban megfogtak: hát a helyes "cÃmlap leány" most is nagyon baba, elsÅ‘ jó pont az EA-nak. Másik ami nagyon bejön, hogy rengeteg filmes (ingame, render egyaránt) van a játékban, és ezek legtöbbje egyszercsak átmegy versenybe. Érdemes folyamatosan figyelni, mert bizony könnyen elÅ‘fordul, hogy egy átvezetÅ‘ animációnak tűnÅ‘ valaminek szerves részei leszünk.
A csapatgenerálás egyértelműen a játék egyik legösszetettebb része. A város egyes territóriumait különféle bandák birtokolják. ElÅ‘rehaladva ezeket a részeket kell megszerezni tÅ‘lük. Nekünk is kell csapatot csinálnunk, összesen három segÃtÅ‘t vehetünk fel. Van aki aktiválásra blokkolja az ellenfelet, más segÃt javÃtani a verdát, megint más mutatja a legrövidebb utat - fontos lett hát a csapatjáték, ami az NFS történelem egyjátékos módjában teljesen új lehetÅ‘ségnek számÃt. Megjegyzem nagyon jó kezdeményezés, egészen új nehézségi szintre került a játék.
Most sem csalódunk az NFS-ben!
Az autók alkatrészeinek testreszabására nincsenek szavak. Az Autosculpt (TM) lehetÅ‘séget ad arra, hogy minden egyes apró elemet torzÃtsunk, formáljunk, nyújtsunk, és Ãgy tovább. Az általunk kreált alkatrészeket szabadon festegethetjük, sÅ‘t, még a matricák egyes rétegeinek szÃnét is megváltoztathatjuk.
A zene önmagában szerintem nem annyira jó, mint eddig, de a játék hangulatához, szÃnvilágához és atmoszférájához remekül passzol. A járgányok hangja most is kiváló, dübörögnek tÅ‘lük rendesen a hangfalak - a drágalátos alsó szomszéd már fel is kopogott, hogy ugyan már csendesebben... szerintetek lehalkÃtottam? :P
Akár Ãgy, akár úgy, azt kell mondjam valami zseniális fordulat következett be a Need for Speed sorozatban. Ennyi újÃtást már rég nem láthattunk, és igazából már most, fél óra játék után azt mondom: nem baj, hogy nincsenek nappali pályák, a raklapnyi egyéb fontos érdekesség hamar vigaszt nyújt.
A következő GameStarban természetesen egy komplett áttekintő cikket találhattok majd, rengeteg infóval, képpel, külön GameStar TV blokkal természetesen. A demóról egyelőre nincs pontos infó, de még megpróbálok valamit megtudni a kiadótól a jövő hét elején.
Ja igen, kiegészÃtésnek csak annyit, hogy sajna nem tudtam max grafikán tolni, mert a jelenlegi gépen nem a TOP. Ennél tehát jobb a grafikája, meg még rá lehet kapcsolni élelmosást, meg motion blurt is. Csak gondoltam szólok, nehogy elkezdjétek szÃdni a képeket, meg a videókat... :)