Miközben a mobiljátékok piacán az Apple domináns szereplőnek számít legfőbb riválisával, a Google-lel együtt, desktop fronton már egészen más a helyzet, jellemzően nem a gaming az első, ami a Macekről az eszünkbe jut. És ez várhatóan így is marad, amíg előfordulnak olyan esetek, mint amiben az Untitled Goose Game kiadójának része volt.
A Panic Inc. társalapítója, Cabel Sasser a Twitter alternatívájaként felfutott Mastodon közösségi oldalon mesélte el annak a sikertelen próbálkozásnak a történetét, amikor szerették volna a House House alkotását bejuttatni a Mac App Store-be.
Azt tudni kell, hogy az ehhez hasonló zárt piacterekre kizárólag akkor engednek be játékokat, ha azok minden, velük szemben támasztott kritériumnak megfelelnek. Az Untitled Goose Game-et először azért utasították vissza, mert nem lehetett átugrani a stáblistát. Valójában lehetett, csak aki az ellenőrzést végezte, nem jött rá, hogy miként kell. Sasserék jelezték, hogy mindössze hosszabban nyomva kell tartani a szóköz billentyűt.
Ezt követően viszont újabb, már nem részletezett kifogással álltak elő az alkalmazásbolt részéről, ezért a kiadó végül arra jutott, hogy nem éri meg a vesződséget az egész, így maradtak az olyan, kevésbé szőrszálhasogató piactereknél, mint a Steam, az Epic Games Store és az Itch.io. Emellett pedig Nintendo Switchre, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is kiadták a játékot.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.