Több újítást is hoz a FIFA 22, az egyik ilyen a HyperMotion nevű technológia, ami új animációkkal teszi élethűbbé a pályán lévő játékosokat, akik így például még kiabálhatnak is egymásnak meccs közben.
Nem olyan régen viszont kiderült, hogy a játék csak PlayStation 5-ön, Xbox Series-konzolokon, illetve Google Stadián nyújt majd újgenerációs élményt, így egyebek mellett PC-n is előző generációs élményben lehet részük a játékosoknak.
A PC-sek tehát joggal háborodhattak fel az Electronic Arts döntésén, ráadásul időközben a kiadó igyekezett megindokolni a dolgot, de nem biztos, hogy a PC Gamernek adott válaszuktól boldogak lesznek majd a rajongók.
"A HyperMotion technológia és az Immersive Match Day funkciók bevezetése PC-re megemelte volna a minimum gépigényt, és emiatt a játékosok nagy része nem tudná futtatni a játékot. Ez jelentős mértékben érintette volna a PC-s közösséget, akik minden évben élvezik a FIFA-t, így sok játékos ki lenne hagyva, vagy arra kényszerülne, hogy fejlessze a gépét azért, hogy játszhasson. Alig várjuk, hogy az összes PC-s játékosunk megtapasztalhassa a játékmenet fejlődéseit, és az innovációk új szezonját, amit kínál a FIFA 22."
A hivatalos válasz alapján nagyon úgy tűnik, hogy az EA nem szerette volna kihagyni a buliból a PC-s közösség egy részét, ezért jelen állás szerint a platform összes játékosa kénytelen lesz beérni a FIFA 22 "butább" változatával. Talán lehet némi logika a döntés mögött, hiszen az is fontos, hogy sok játékos élvezhesse a legújabb részt, de valamiféle köztes megoldással valószínűleg még több felhasználónak kedvezhetett volna az EA.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Így viszont az erős hardverek által nyújtott előnyöket nem igazán használja majd ki a FIFA 22, és ez az egész ügy csak arról árulkodik, hogy az Electronic Arts bizony nem tekinti túl fontos platformnak a PC-t, ha a virtuális fociról van szó.