Több újítást is hoz a FIFA 22, az egyik ilyen a HyperMotion nevű technológia, ami új animációkkal teszi élethűbbé a pályán lévő játékosokat, akik így például még kiabálhatnak is egymásnak meccs közben.
Nem olyan régen viszont kiderült, hogy a játék csak PlayStation 5-ön, Xbox Series-konzolokon, illetve Google Stadián nyújt majd újgenerációs élményt, így egyebek mellett PC-n is előző generációs élményben lehet részük a játékosoknak.
A PC-sek tehát joggal háborodhattak fel az Electronic Arts döntésén, ráadásul időközben a kiadó igyekezett megindokolni a dolgot, de nem biztos, hogy a PC Gamernek adott válaszuktól boldogak lesznek majd a rajongók.
"A HyperMotion technológia és az Immersive Match Day funkciók bevezetése PC-re megemelte volna a minimum gépigényt, és emiatt a játékosok nagy része nem tudná futtatni a játékot. Ez jelentős mértékben érintette volna a PC-s közösséget, akik minden évben élvezik a FIFA-t, így sok játékos ki lenne hagyva, vagy arra kényszerülne, hogy fejlessze a gépét azért, hogy játszhasson. Alig várjuk, hogy az összes PC-s játékosunk megtapasztalhassa a játékmenet fejlődéseit, és az innovációk új szezonját, amit kínál a FIFA 22."
A hivatalos válasz alapján nagyon úgy tűnik, hogy az EA nem szerette volna kihagyni a buliból a PC-s közösség egy részét, ezért jelen állás szerint a platform összes játékosa kénytelen lesz beérni a FIFA 22 "butább" változatával. Talán lehet némi logika a döntés mögött, hiszen az is fontos, hogy sok játékos élvezhesse a legújabb részt, de valamiféle köztes megoldással valószínűleg még több felhasználónak kedvezhetett volna az EA.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Így viszont az erős hardverek által nyújtott előnyöket nem igazán használja majd ki a FIFA 22, és ez az egész ügy csak arról árulkodik, hogy az Electronic Arts bizony nem tekinti túl fontos platformnak a PC-t, ha a virtuális fociról van szó.