Zehir a sötétség, a mérgek és a kígyók istene a Dungeons & Dragons negyedik kiadásában. Mondanom sem kell, hogy elég népszerű a kígyófajzat Yuan-ti populáció körében, akik alig várják, hogy Chult fülledt dzsungeleiből rászabaduljanak a háborúk miatt alaposan meggyengült Kardpartra.
A korábbi hagyományokkal szakítva, ill. az Icewind Dale gyökereihez visszatérve (elvégre jórészt ugyanez a gárda alkotta) nem csak a főszereplő, hanem a teljes kalandozó csapat (max. 4 fő) személyre szabása történik a játékosok szája íze szerint.
Működés közben láthatjuk az Overland Map névre hallgató új funkciót, ami nem festett térképet, hanem a madártávlatból szemlélt tájat jelenti. Itt szabadon közlekedhetünk a történet szempontjából (is) fontos városok, barlangok, erdőségek, stb. között, s útközben fontos hasznát vesszük többek között az észlelés képességnek, mert így már távolról kiszúrhatjuk a kőhalom alá rejtett pénzes szütyőt. Az sem árt, ha fejlett túlélő képességről teszünk tanúbizonyságot, különben sehogy sem tudjuk lerázni a fel-alá kószáló vadakat és szörnyeket.
Külön felületet kap (később mutatják majd be) a játék gazdasági oldala, elvégre jólmenő kereskedelmi vállalkozóként, vagy hírhedett haramiaként tengetjük napjainkat. Itt követhetjük majd nyomon a különböző kereskedelmi csomópontokra jellemző keresleti és kínálati viszonyokat.
Miután új közönséget szeretnének meghódítani, alacsony (kb. harmadik) szintről indulunk és nagyjából a 15. táján már be is fejeztük a mintegy 15 órásra taksált kampányt.
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir részletek
Az Obsidian Entertainment PR-osa beszél a második kiegészítő újításairól. Többek között kiderül, hogy kicsoda Zehir.