Erin Reynolds játéka tavasszal már megpróbált összegyűjteni negyedmillió dollárt, hogy megvalósíthassák a világ legdurvább horrorjátékát, akkor azonban a szükséges anyagi forrásoknak csak a felét sikerült összegyűjteniük. Természetesen nem adták fel, és a projekt sem volt hiábavaló, hiszen az Intel azonnal szárnyai alá vette a csapatot.
A Nevermind lényege, hogy a testünkre erősített szenzorok segítségével felméri a játékos állapotát, ezt pedig visszaküldi a játéknak. Ha nyugodtak tudunk maradni, akkor sétagalopp a játék, de ha elkezdünk izgulni és megemelkedik a pulzus, akkor a játék is tudni fogja, hogy itt a tökéletes alkalom, hogy jól ránk ijesszen. Olyan ez, mint a kutyáknál, ha megérzik hogy félsz, azonnal megtámadnak.
A csapat teljesen átdolgozta a koncepciót, így most már 75 ezer dollárral is beérik, köszönhetően az Intelnek és a RealSense technológiának. Ha sikerül összegyűjteniük a szükséges anyagi forrásokat, akkor nem csak PC-n, hanem Mac-en és Xbox One-on is megjelenik a játék, valamint Oculus Rift támogatást is kap. A csapat tervei közt az is szerepel, hogy ne kelljen egyedi érzékelőkkel szenvedni, hanem a piacon kapható összes ilyen eszközt támogassák. Az okosórák, okoskarperecek és egyéb szenzoros kütyük elterjedése nagy segítség a fejlesztőknek.
Nektek hogy tetszik a Nevermind?