Hirdetés

Nem túl meglepő, hogy a GTA Online sikere ölte meg a GTA 5 DLC-t

|

A Rockstar egyik munkatársa most megerősítette, amit mind sejtettünk: ha egy kiadó mocskosul sok pénzt keres, akkor ott elkezdenek rossz döntéseket hozni.

Hirdetés

Ha egy évtized után még mindig olyan mohón veszik a játékodat, mintha nem lenne holnap, akkor valamit nagyon jól csinálsz. A GTA Online sikere nem kérdéses, ahogy az sem, hogy ez mozgatja még most is a játékosokat a kassza felé. Sajnos ez azzal jár, hogy bizonyos dolgok háttérbe szorulnak, a Rockstar esetében egészen világos, hogy az egyjátékos élményt lőtték fejbe az istálló mögött, ahol a fejőstehént pumpálják 0-24-ben.

A GTA 5 egyjátékos kiegészítőjéről, amelyben a rajongók által kedvelt karakter, Trevor Philips kapott volna főszerepet már korábban is szó esett, mind tudtuk, hogy anyagi okok állhatnak a háttérben, pedig a koncepció zseniális volt. Az Agent Trevor DLC-ről maga Steven Ogg is beszélt már, most a SanInPlay YouTube-csatornának nyilatkozva Joseph Rubino, a Rockstar egykori virtuális vezető-operatőre nyilatkozott a projekten végzett munkájáról, és a fájdalmas kaszáról.

"Két részre osztottuk a csapatainkat, így én maradtam a GTA Online-nál, aztán DLC-n dolgoztam, aminek Steven Ogg nagyon fontos része volt, a többiek már korán átmentek a Red Dead Redemption 2-n dolgozni."

- mesélte.

Hirdetés

Elmondása szerint a Rockstar "nagyon sok pénzt költött" a projektre, de igyekezett leszögezni, hogy néhány dolog, amin dolgoztak, a GTA Online frissítésein keresztül valósult meg.

"Amikor a GTA Online megjelent, akkora pénzt hozott, és az emberek annyira szerették, hogy nehéz volt azzal érvelni, hogy egy önálló DLC túlszárnyalja azt. Visszatekintve azt mondanám, hogy mind a kettőt meg lehetett volna csinálni, de ez egy üzleti döntés volt a fejünk felett, én eléggé feldúlt voltam miatta."

A Trevor DLC fejlesztési munkálatai tehát már gőzerővel folytak, amikor a menedzsment a GTA Online iránti őrületre fókuszált, és igyekezett maximálisan kiszolgálni azt. Bármennyire is fáj ez nekünk, a bevételek őket igazolták, bár ennyi pénzből talán a "régivonalas" rajongókat is ki lehetett volna szolgálni.

Jön a GTA 6, meglátjuk majd, hogy ott mennyire figyelnek majd azokra, akik nem egymást akarják csak rakétavetőkkel kergetni az utcákon.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)