"A Wii kontrollerjének az égvilágon semmi köze a Castlevania játékmenetéhez." - tette hozzá Igarashi. "Semmi kedvem olyan játékot csinálni, ahol a gép előtt úgy kell állandóan ráznod a kontrollert, mint az ostort."
Ez egyrészt nagyon szomorú, hiszen Castlevania már az ősrégi NES-es gépeken is volt. Másrészt valahol érthető a japán producer álláspontja és elgondolkoztató a Nintendo számára: amikor single player cuccokkal játszol egyedül, akkor tényleg órákon keresztül rázni akarod a karod? Ha meg nem és egy egyszerű gamepadet használsz (mert ilyet is lehet majd külön kapni) akkor értelmét veszti az egész konzol, ugyanis a PS3 és az Xbox 360 grafikailag sokkal többet tudnak...
Nem lesz Castlevania Wii-re
Nem tudom, ki volt eddig képben Nintendo téren, de aki ismerte a korábbi masinákat, az tudta, hogy a Castlevania már az ősidők óta összeforr a japán konzolcég nevével. Gameboy Advance-re a különféle Castlevania részek a kedvenceim közé tartoztak, úgyhogy nem kicsit döbbentett le a hír. hogy Koji Igarashi (képünkön), a Castlevania (és a Konami) híres producere közölte: "Köszönöm szépen, mi a Wii-ből nem kérünk!"