Függetlenül attól, hogy milyen pénzügyi modell segítségével tartják fenn, előbb vagy utóbb minden online multiplayer játék életében eljön az a pont - nyugi, még nem a szerverek lelövéséről van szó! - amikor alkotóik úgy érzik, minden tartalmat, minden funkciót, minden játékmódot belezsúfoltak, amit akartak. Ha az adott cím kellően népszerű, akkor hosszú-hosszú évekig életben tud maradni a fejlesztők kitartó gondoskodása mellett - a 2017-ben megjelent Destiny 2 például még idén is kapott egy mackós kiegészítőt az épp leépítéssel sújtott Bungie-tól. De inkább az a jellemző, hogy fél-egy év alatt elpárolog a játékostábor, és már csak lélegeztetőgépre kapcsolva ketyeg tovább ideig-óráig a jobb sorsra érdemes alkotás (lásd: Exoprimal).
A 2021-ben elrajtolt Chivalry 2 e két véglet között helyezkedik el, a belső nézetes középkori akciójátékot fejlesztő Torn Banner Studios most, három évvel a premier után határozott úgy, hogy májusban kiadott Regicide frissítés után nem érkezik több, a támogatás mértékét pedig lényegében a karbantartás szintjére csökkentené.
Noha ez nem túl szívderítő hír a rajongók számára, a stúdió arra emlékeztetett a Steamen közzétett blogbejegyzésben, hogy a játék rajtjakor kitűzött célt, miszerint legalább kétszer annyi térképet, fegyvert, játékmódot és egyebet szállítsanak le hozzá a megjelenés után, mint 2012-es elődjéhez, még túl is teljesítette.
A fejlesztők figyelmét tehát mostantól más projektek kötik le, köztük a No More Room In Hell 2 című kooperatív horror, de természetesen a Chivalry franchise-t sem hanyagolják el, azaz készül a harmadik felvonás.