Idén ünnepelte a megjelenése 10. évfordulóját a The Elder Scrolls Online, amely ennyi idő alatt nem kevesebb, mint a nyolc nagy kiegészítővel, vagy ahogy a ZeniMax Online Studios nevezi őket, fejezettel bővült. A Morrowind, a Summerset, az Elsweyr, a Greymoor, a Blackwood, a High Isle, a Necrom és a Gold Road után nincs tovább, nem készül több ilyen grandiózus csomag.
Természetesen nem arról van szó, hogy a fejlesztőcsapat elengedné a PC-n és konzolokon is játszató MMORPG kezét, csupán a tartalmi utánpótlás rendszerét alakítja át, méghozzá elég drasztikusan.
2025-től kezdve már nem nyaranta érkező kiegészítőkre kell várniuk a rajongóknak új helyszínek, kalandok, fajok, kasztok és egyebek reményében, tudatta Matt Firor stúdióvezető a közösséggel, ugyanis a csapat szezonális tartalmakkal készül a továbbiakban. Ez azt jelenti, hogy három-hathavonta kerülnek majd be a játékba az újdonságok, amelyek aztán az adott szezon végeztével sem tűnnek el, a később becsatlakozó játékosok számára is elérhetőek maradnak.
A fejlesztők azért döntöttek a változtatás mellett, mert meglátásuk szerint így bátrabban kísérletezhetnek, hatékonyabban hasznosíthatják erőforrásaikat. A rajongók bizonyára annak is örülni fognak, hogy tervben van az Elder Scrolls Online textúráinak és képi világának ráncfelvarrása a PC-s kezelőfelület, a térkép és a tutorial továbbfejlesztésével egyetemben.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!