Irgalmatlanul hosszúra nyúlt fejlesztést követően (ebben azért benne volt több vezető- és koncepcióváltás, meg olyan időszakok is, amikor a csapatnak más projekteket kellett támogatnia) október 31-én elrajtolt a Dragon Age: The Veilguard, amelynek kritikai fogadtatásával az EA vezetése elégedett ugyan, de a felhasználói értékeléseket már nem biztos, hogy bekereteztetve kirakná a falra.
A Steamen mindenesetre vezet a játék az EA házi bajnokságában, megdöntve a Star Wars Jedi: Survivor rekordját egyidejű játékosszám tekintetében, de az is igaz, hogy a műfaj közelmúltbeli nagyágyúihoz (Baldur's Gate 3, a Cyberpunk 2077, Hogwarts Legacy, Elden Ring, Starfield stb.) képest a hátránya tetemesnek mondható.
Hogy a Dragon Age: The Veilguard mindezek tükrében siker-e vagy sem, az majd a kiadó következő negyedéves pénzügyi jelentőséből kiderül, de nem ettől tették függővé, hogy bővítik-e a kalandot DLC-kkel vagy esetleg tradicionális kiegészítővel. John Epler kreatív vezető ugyanis a Rolling Stone-nak adott interjúban megerősítette, hogy letölthető tartalmak nem szerepelnek a terveik között, különben is a következő Mass Effectre fókuszál a stúdió innentől.
Az amerikai IGN úgy tudja, hogy a szükséges javítások mellett a felhasználók kényelmét szolgáló fejlesztések és apróbb tartalmi frissítések kísérik majd a Dragon Age: The Veilguard utóéletét. Ez azért sajnálatos, mert megszakad így megszakad egy hagyomány: annak idején az Origins mellé kiadott Awakening kiegészítő vezette be Anders karakterét, aki kulcsszerepet játszott a Dragon Age 2 eseményeinek alakulásában. Aztán a második részhez kiadott Legacy DLC-ben ismertük meg a későbbi Dragon Age: Inquisition főgonoszát, Corypheust. Végezetül pedig az Inquisition utolsó DLC-je, a Trespasser leplezi le a főhős egyik társa, Solas valódi természetét.