Július 22-én, az EA Play Live során nagy hangsúlyt kap majd a DICE és a Ripple Effect multis FPS-e, ami a Battlefield sorozatot átlendíti a következő generációba, és lehetőséget ad 128 fős csaták lejátszására. A fejlesztők addig is mondanak ezt-azt a játékról, ma például a technikai tesztről, a cross-playről és pingvinekről beszéltek.
Kezdjük a legfontosabbal: a Breakaway pálya pingvinjeire adott reakció a játék készítőit is meglepte, nem számítottak arra, hogy ilyen népszerűek lesznek, de nagyon örülnek, és tetszik nekik, hogy a közönség ilyen lelkes irántuk.
Egy fokkal kevésbé érdekes, hogy a technikai teszt későbbre csúszik, mert a cross-play még finomítást igényel, és így sem biztos, hogy a megjelenéskor határok nélkül játszhat majd együtt mindenki. Az viszont garantált, hogy ha beépítik a funkciót, csak a PC-seket, a PlayStation 5-ösöket és az Xbox Series konzolokon játszókat fogják összeengedni (akik eldönthetik, szeretnék-e ezt, vagy inkább maradnának a saját terepükön), illetve a PS4-esek és az Xbox One-osok vegyülhetnek majd egymással, de az újítások miatt muszáj volt a különböző generációkat szétválasztani.
Az elért eredmények és megvásárolt tartalmak viszont minden platformon elérhetőek lesznek egy felhasználói fiókon belül, így aki konzolon kezd bele a játékba, de később PC-n játszana (vagy is-is), ugyanott folytathatja az egyiken, ahol a másikon abbahagyta.
Megerősítették, hogy az MI által irányított katonákat nem lehet majd deaktiválni, mindenképp feltölti a rendszer az üres helyeket, hogy kiegyenlítettek maradjanak a mérkőzések. Ha valaki kilép, a helyére gépi játékos kerül, de ha valaki új csatlakozik, leváltja a nem valódi játékost.