Sokáig húzta a bejelentést a Ninja Theory, de idén januárban, az idei első Xbox Developer Directen végre elárulta, hogy május 21-ére várhatjuk a Senua's Saga: Hellblade 2 megjelenését PC-re és Xbox Series X/S-re, a játék pedig természetesen azonnal elérhető lesz a Game Passban is.
Az is kiderült továbbá, hogy a Microsoft-exkluzív projekt nem teljes árú játék lesz, mivel játékidő tekintetében nagyjából ugyanazt hozza, mint amit az elődje nyújtott: körülbelül 7-9 órán át nézhetjük azt fantasztikus látványt, amit a csapat képes volt kisajtolni az Unreal Engine 5-ből, többek között a csodálatos izlandi helyszínek megidézésekor és az elképesztő arcanimációkkal.
A The Verge munkatársa, Tom Warren azonban rávilágított egy részletre Twitteren/X-en, miszerint nem minden platformon számíthatunk ugyanolyan teljesítményre a folytatástól: Warren azt állítja, hogy a Hellblade 2 Xbox Series X/S-es verziója 30 fps-re lesz korlátozva, egyedül a PC-s változat lesz képes a 60 fps-re vagy még annál is többre. Viszont az újságíró hozzátette, hogy a második rész várhatóan az egyik legjobban kinéző xboxos játék lesz, egy valódi Unreal Engine 5-ös next-gen cím.
Hasonló volt a helyzet a nemrég megjelent Dragon's Dogma 2 esetében is, amely csakis PC-n tudta elérni a 60 fps-t, konzolokon viszont néha a 30-at sem sikerült tartani (például nagyvárosokban).
Érdemes lesz azért kivárni a végső ítélettel a teszteket és a Digital Foundry elemzését.