Hirdetés

Nem éri el a 60 fps-t 4K-ban a Demon's Souls remake

|

A Digital Foundry elemzése szerint a PlayStation 5 egyik nyitócíme nem hozza a következő generációban elvileg sztenderdnek számító szintet.

Hirdetés

A fejlesztők többsége már belátta, hogy nem a felbontást kell a végtelenségig húzni, helyette mindenki jobban jár, ha a stabil futtatásra, a látványos effektek megjelenítésére használják a konzolok által garantált erőforrásokat. Az Xbox Series S például eleve nem tud majd 4K-t, 1440p lesz a maximum, de más kompromisszumot nem kell kötni, ez pedig elég lehet azoknak, akik egyébként sem terveznek 4K-s megjelenítőt vásárolni. 

A generáció elején amúgy is számíthatunk arra, hogy nem sikerül minden gépből a maximumot kihozni, és ez nem is baj - érdemes arra készülni, hogy a korábban sokszor hangoztatott 4K-60fps kombót csak kevés játék fogja tudni a következő egy-két évben.

Hirdetés

A Digital Foundrynak volt lehetősége kipróbálni a Demon's Souls remake-et egy PlayStation 5-ön. Megállapították, hogy a játék gyönyörű, nagyon simán, frame dropok nélkül fut, viszont megjegyezték, hogy a felbontás 1440p-nél tetőzik. Úgy vélik, lesz majd egy olyan beállítási lehetőség, amivel a 60 fps-t elengedve 4K-s felbontással játszhatunk, de az is lehet, hogy a megjelenítésig még akár a Sony, akár a Bluepoint állítgat ezt-azt, hogy jobb legyen az élmény.

Nektek mennyire fontos a 4K? Érzitek a különbséget az 1080p-hez vagy 1440p-hez képest?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)