A Diablo IV már nem csak a tehetősebb gamereknek, de azoknak is elérhető, akik az alapjátékot választották. A PC-s játékosok azonban nem maradéktalanul boldogok, hiszen a paripák nem vágtatnak akkora lelkesedéssel, mint gondolták volna.
Sokan úgy érezték, hogy a Diablo IV-ben igazából csak haszontalan hátasok vannak. A valóság ennél jóval egyszerűbb: nem a ló lassú, hanem te vagy béna.
Tegnap /u/FloridaMan156 kirakott egy Reddit posztot a /r/diablo4-re, amiben elmagyarázta, hogy a lovak sebessége az egérmutató távolságától függ. Minél messzebbre tartjuk a kurzort, annál jobban vágtat a paripa. A kis segédlet közzététele után a Diablo közösség méretes része csapott homlokára és kezdett vágtatni, mint a szél.
PSA: Horse speed is relevant to cursor distance from character (PC)
by u/FloridaMan156 in diablo4
A megoldás egyértelműen fura, de nem teljesen védhetetlen. Mint minden játéknál, amit konzolokra és PC-re is fejlesztenek, felmerült egy aggály. Konzolokon ugyanis a kontroller karja érzékeli, hogy mekkora erővel toljuk a pecket, és annak fényében változtatja a lovak (vagy más játékokban a karakterek) sebességét. Ezt általában úgy szokták megoldani, hogy a konzolos, részletesebb irányítási érzékelést PC-n egy binárisra cserélik: vagy áll a karakter, vagy maximum sebességgel közlekedik. A Blizzard ezt érdekesen oldotta meg, de legalább már ezt is megtanultuk.