Szinte hihetetlen, de tíz évnyi fejlesztés és megannyi halasztás után hivatalosan is befutott a Skull and Bones, és mint ahogyan azt a legtöbben jósolták, maga az élmény valóban hamar érdektelenségbe fulladt. Meglepő lehet, de ennek ellenére az érdeklődés - legalábbis a számok alapján - a vártnál nagyobb volt, amiben minden bizonnyal nagy szerepet játszott az ingyenesen elérhető 8 órás próbaverzió is.
Ugyanakkor a Skull and Bones egekbe szökött büdzséjének tükrében sajnos nagyon gyenge teljesítmény, hogy a legutóbbi értesülések alapján még mindig nem sikerült elérnie az egymillió játékost - ekkor ugyanis 850 ezer körül volt a számláló. Szinte hihetetlen, de mindezek ellenére a kiadónak mégis sikerült egy 37 éves rekordot megdönteni a Skull and Bonesszal.
A vállalat szerint ugyanis a játékosok naponta átlagosan több mint négy órát töltenek a játékban, ezzel az eredménnyel pedig a Ubisoft Singapore alkotása hivatalosan is bekerült a top háromba. Sőt, mint kiderült, a cég 1986-os alapítása óta csak egy játéknak sikerült meghaladnia ezt a számot, azonban hogy melyik volt az, a vállalat nem árulta el.
Szóval úgy néz ki, hogy a vártnál tényleg nagyobb érdeklődés övezi a kalózos mókát. Persze könnyen lehet, hogy egy ponton a legtöbben már csak amiatt telepítették le a játékot, hogy megnézzék, tényleg annyira felejthető-e, mint ahogyan azt a legtöbben mondják. És míg ezen eredmények valóban hangzatosak, önmagukban nem lesznek elegendőek ahhoz, hogy az anyagi siker tengerének irányába fordítsák a Ubisoft hajóját.