Annyi franchise-zal foglalkozik egyszerre a Ubisoft, hogy nem igazán róható fel senkinek sem az, ha esetleg megfeledkezik a 2017-ben bejelentett, Skull & Bones című játékról.
A cím fejlesztése még sok évvel ezelőtt, 2013-ban kezdődött meg, a középpontba pedig az Assassin's Creed IV: Black Flag központi játékelemei, a hajózás és a tengeri csatározás került. A multiplayer alkotás eredetileg már 2018-ban megjelent volna, de többször elcsúsztatták, és a munkálatok sem zajlottak túl zökkenőmentesen.
Akár már azt is hihetnénk, hogy a Ubisoft letett a kalózos mókáról, de ez nem így van, legalábbis most ismét sikerült életjelet adni a már többször sokak által temetett projekt kapcsán.
A francia kiadó pénzügyi igazgatója, Frédérick Duguet egy nemrég lezajlott konferencia során ugyanis arról beszélt, hogy elégedettek a Skull & Bones művészi irányával, és a fejlesztés előrehaladtával is.
"Ez egy nagyon biztató új IP, ami elsődlegesen a multiplayerre fókuszál, szóval nagyon egyezik a stratégiánkkal, hogy elhozzuk a többjátékos versengést és együttműködést egy vonzó fantasyvel megfűszerezett, nagy, nyitott világba."
- jelentette ki Duguet.
Remélhetőleg hamarosan már mi is többet láthatunk ebből a remeknek tűnő művészi irányból, hiszen valószínűleg sok játékos részéről lenne igény egy olyan, akár rangsorolt móddal megfűszerezett játékra, amiben kalózkapitányként, saját hajónkat terelgetve ütközhetnénk meg másokkal a nyílt vizen.
Ti kíváncsiak vagytok arra, milyen lesz a Skull & Bones, vagy már lemondtatok róla?