Hirdetés

Ray tracinggel még jobb a Need for Speed: Undegroundot szebbé varázsoló mod

|

Valaki elővett egy korábbi rajongói alkotást, és némi ügyeskedéssel sikerült kipofoznia azt.

Hirdetés

A mai napig a Need for Speed: Underground a széria rajongóinak egyik kedvence, hiszen a 2000-es évek elején nagyon menő dolog volt rommá tuningolt autókkal száguldozni a városban éjszaka, miközben a háttérben ütős muzsikák csendültek fel. A játék látványvilága ma már talán nem túl szemet gyönyörködtető, de ezen könnyen lehet segíteni.

Hirdetés

Még 2017-ben mutatta be AMTxDRxRL a Need for Speed: Underground Redux modját, ami vadonatúj textúrákkal és shaderekkel tette szebbé a versenyzős játék grafikáját. A modder igencsak szép munkát végzett. Íme:

Ám a jelek szerint lehet még fokozni a dolgot, ugyanis Stre1itzia fogta a fenti alkotást, átpakolta azt a ReShade egy frissebb verziójába, és az új shaderek mellett még ray tracinggel is megfejelte az egészet. Az eredmény önmagáért beszél:

Egy hátulütője azért van a dolognak, méghozzá az, hogy a grafikai tuning értelemszerűen nincs jó hatással a teljesítményre. A fenti bemutatóban egy 3 GB-os GeForce GTX 1060 hajtotta a játékot, 30-as fps lock mellett, de egy erősebb masina valószínűleg jobban megbirkózik a moddal. Ha kipróbálnátok a felújított Reduxot, akkor lessétek meg a Stre1itzia videója alatti kommentszekciót, ahol részletesen leírja a modder a szükséges lépéseket.

Hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)