Ha összességében néznék a játékpiacot, csak a Nintendo fejlesztene Wii U-ra, a konzol jelenléte ugyanis rendkívül elenyésző az Xbox 360-hoz és a PlayStation 3-hoz képest.
A Need for Speed: Most Wanted viszont még a Wii U mértékével mérve is kevés példányszámban kelt el, mint azt Craig Sullivan, a Ghost Games játékigazgatója megosztotta velünk a The Sixth Axisnek adott interjújában.
„Őszíntén szólva ez nem olyan dolog, amiről részletesen szeretnék beszélni. Rengeteg extra melónk volt a Wii U változattal, rengeteg srác dolgozott azon. Nem fogyott belőle túl sok, még a Wii U-s piacot nézve sem. Nagyon szerettük volna, ha vitték volna, mert annyi munkát öltünk bele, higgyétek el. Szeretném, ha sokkal nagyobb sikert ért volna el, és ugyanez vonatkozik a Vitára is.” - mondta Sullivan.
„A [Rivalst] új hardverekre is kiadjuk, és ki kell tapasztalni, hova csoportosítod az erőforrásokat. A 200 ember, aki a játékon dolgozik csak épphogy képes ennyi mindenre figyelni, és hogy a játéknak ilyen sok különböző változatát készítjük, bele kellett gondolnunk, hol lehet a legnagyobb a közönség, és mi is oda összpontosítottunk.”
Valóban nem a Wii U felhasználók alkotják a legnagyobb célközönséget, de a Most Wantedet a GamePades funkciók valóban jobbá tették. Nem jó a fentieket hallani, de nem várhatjuk el, hogy egy egyébként is 120 százalékon üzemelő csapat még egy dolgot bevállaljon. Inkább jöjjön a fontos platformokra, de azokon legyen jó.