Hirdetés

Ne számíts sok jóra, ha sima PS4-en vagy Xbox One-on játszanád a Cyberpunk 2077-et

|

A 2013-as hardvereken sajnos igen gyengén teljesít a Cyberpunk 2077.

Hirdetés

Pletykák szerint az állt a Cyberpunk 2077 többszöri elhalasztása hátterében, hogy a CD Projekt RED srácai igyekeztek optimalizálni a játékot PlayStation 4-re és Xbox One-ra is, de ez komoly nehézséget okozott számukra, pláne miután sokan otthonról voltak kénytelenek dolgozni. A PC-s és Google Stadiás változat sem problémamentes, de jelenleg a konzolos verziókkal van a legtöbb probléma.

A PlayStation 4-es változatnál például a framerate sokszor esik 30 alá, és a textúrák is produkálnak furcsaságokat, ha túl sok minden történik épp. Emellett minden homályos, a karakterek sokszor vagy T-pózban állnak, vagy tárgyakba vannak akadva.

A Digital Foundry még nyüstöli a játékot, de a srácok rövid, előzetes beszámolója alapján a felbontás 720p és 900p között mozog, a városi vezetés közben 20 fps az átlag, és a beltéri harcok során is leeshet az érték 30-ról 25-re. Akadozás ugyancsak gyakori.

Hirdetés

PlayStation 5-ön jobb a helyzet, gyorsabb a betöltés és a framerate is eléri a 60-at, de ugyanúgy előfordulnak különböző problémák. Xbox Series X-en lehet váltani a felbontást és a framerate-et előtérbe helyező módok között, de Xbox Series S-en és PS5-on nem. A PC-s verzióval nincs ennyi gond. 

A CDPR egyelőre nem reagált, de már korábban is jelezték, hogy a megjelenést követő napokban, hetekben dőlnek majd a patchek. Addig marad ez:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)