Hirdetés

Ne hasonlítsd össze, ne beszélj baromságokat a COD4-ről!

|

Robert Bowling, az Infinity Ward community menedzsere verbálisan rátámadt az egyik Activision alkalmazottra.

Hirdetés

FIGHT! Az Infinity Ward közösségépítő szakmai felelőse, ismertebb nevén Robert Bowling magából kikelve, a Word és mindenki más számára durva, obszcén vagy bántó szavakkal támadt az Activision kötelékében teljesítést szolgáló producer kollégájára, Noah Heller-re. Korábbi jelentésünkben beszámoltunk az Infinity Ward fejlesztőinek kedves üzenetéről, melyben meghajtják fejüket a World at War derék brigádja előtt, rövidre szabott támogató levelükben kétértelmű utalásokat fogalmaztak meg, melyekről direkt nem szóltunk, nehogy részrehajlás vádjával kínzópadra kerüljünk. Abban egyetérthetünk, hogy a „biztos alapokra könnyű építkezni" passzus felszínét megkaristolva mélyebb utalásokra bukkanhatunk, hogy pontosan milyenekre azt mindenki egyénileg döntse el. Veszélyesen közelítünk a kínzópadhoz.

Térjünk vissza Robert Bowling szaftos naplóbejegyzésére, melyben megkéri Noah Heller-t, hogy játékukkal kapcsolatos kijelentései baromságok és jobban tenné, ha a jövőben elhatárolódna mindenfajta, a Call of Duty: Modern Warfare világát érintő verbális bűncselekménytől. Heller legutóbbi interjújára (megtalálható a CVG oldalán) reagált Bowling, aki elmondta, kollégája nem dolgozott korábbi COD részeken, így nem tudhatja, hogy bizonyos játékelemek hogyan is kerültek megvalósításra, mint a COD4 esetében (Heller egekbe magasztalta alkotásuk fegyvermechanikáját), valamint orbitális [insert random obszcén szó] beszél.

 

cod4.jpg
 

Robert Bowling számos interjúban elhangzott részletet kiharapott és túlmagyarázott, így szó esett az előbb említett eltérő fegyvertulajdonságokról is, valamint azt tanácsolta Heller-nek (miért akarok mindig Hillert írni?), hogy saját játékának reklámozásával foglalkozzon, ne hasonlítsa azt össze más játékokkal, inkább beszéljen a náci zombikról. Az utolsó felvonásban kérést intézett a médiaorgánumokhoz, melyben kifejti, hogy a közeljövőben keressenek fel valakit a Treyarch fejlesztői csapatából, lehetőleg ne a fejlesztésektől távol álló Activision producerrel foglalkozzanak, ha interjút szeretnének készíteni a tényleges fejlesztőkre vadásszanak, mivel az ottani srácok legalább tudják mi a [insert random obszcén szó] beszélnek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)