Valami nagyon félrecsúszott az NBA 2K19 fejlesztésénél. Az NBA 2K18 esetében leginkább az agresszív kéregetés (a mikrotranzakciós lehetőségek igénybevételére bátorítás) okozott problémát, itt viszont súlyosabb gondok vannak.
A 2K szeptember folyamán Twitteren már háromszor jelezte, hogy megnövekedett válaszidőre lehet számítani, mert az átlagosnál sokkal több panasz érkezik a támogatási részleghez. Az egyik illetékes Redditen azt írta, 7-8 napig is elhúzódhat egy válaszadás, mivel túlterhelt az NBA 2K-vel foglalkozó csapat. A játékosok egy része azzal a problémával szembesült, hogy ingyenes cuccok behúzásáért is levonódik náluk VC (a játékbeli fizetőeszköz), míg mások a saját karakterüktől voltak kénytelenek váratlanul búcsút venni. Előfordulhat (és ez a legbizarrabb), hogy az első negyed soha nem ér véget, hiába jut el a számláló nulláig, vagy hogy a meccset a gép játssza le a játékos beleszólása nélkül, nem az általa beállított kameraállásból.
A problémák állítólag csak a MyCareer módot érintik. Várjuk a frissítést, ami ezeket megoldja, és azt, hogyan kezeli a 2K a kényelmetlen helyzetet.