A Las Vegasban megtartott D.I.C.E. Summit során Neil Druckmann, a The Last of Us Part II kreatív rendezője mesélt egy kicsit arról, hogy a Naughty Dog bizony nem kötelezte el magát véglegesen a TPS játékok mellett.
Sőt mi több, Druckmann elmondta, egy ideig a The Last of Us esetében sem volt eldöntve, belső vagy külső nézettel készülhet-e el a játék. Mint tudjuk, végül a TPS nézet mellett döntöttek, azzal a pici csavarral, hogy a megszokottnál közelebb hozták a karaktert a kamerához, ezáltal egy belsőségesebb hangulatot kölcsönöztek a játéknak. Druckmann egyébként arra is kitért, hogy az elején még az sem dőlt el, single player vagy multiplayer cím lesz-e a The Last of Us. Ebből is látszik, ilyen sok múlik a tényleges fejlesztést megelőző kreatív ötletelésen.
Druckmann kedvenc játékainak csak része is a külső nézetet használja, de elmondta, rengeteg olyan címet is fel tudna sorolni, ami FPS nézetű, mégis kiválóan mesél el egy narratív sztorit. Éppen ezért a Naughty Dog csapata is nagyon nyitott arra, hogy akár a következő játékuk is a sokkal személyesebb, belső nézettel készülhessen el. A kreatív rendező még azt is megosztotta, hogy a csapat néha arról is viccelődik, milyen lehetne a Half-Life 3, ha ők fejleszthetnék.
Nos, Half-Life 3-at biztosan nem kapunk a Naughty Dogtól, de a fentiek alapján az nem kizárt, hogy egy izgalmas belső nézetes játékot még készíthetnek a jövőben. Persze mindet nem szabad kész ígéretnek venni, de azért érdekesnek tűnik az ötlet. Ti vevők lennétek egy ilyen játékra?