Úgy vélem, abban mindannyian egyetérthetünk, hogy az elmúlt években az Ubisoft volt az egyetlen olyan kiadó, amely megkísérelte felkavarni a valósidejű stratégiák lassan poshadó állóvizét. Az akció- illetve szerepjátékos elemek beépítése már régóta nem számít újdonságnak, mégis megrekedt ezen a ponton a műfaj. Ezért számítot eredeti ötletnek a Tom Clancy's EndWar hangvezérlése, és megjelenés előtt álló R.U.S.E. megtévesztésre épülő taktikája, illetve érintőképernyős megoldása.
A következő versenyző egyelőre a Nature fantáziacímet viseli a sajtóban, ugyanis a valósidejű stratégia és szimuláció természeten alapuló ötvözetét fogja megtestesíteni. Hogy a gyakorlatban mindez mit jelent, egyáltalán milyen játékmenetet takar, azt egyelőre a fantáziánkra bízzák. Benjamin Dumaz dizájner rezüméjéből csak annyi derül ki, hogy a természet témakörére épül, az Ubisoft Montpellier és egy francia, mesterséges intelligencia kutatására szakosodott laboratórium együttműködésében.
A várható megjelenést, illetve a támogatott platformok körét illetően szintén a sötétbe tapogatózunk. Miután egy első látásra kísérleti jellegű projektről van szó, könnyen meglehet, hogy sosem kerül a nagyközönség elé, amit nagyon sajnálnék.