Ha az ember minden mellékküldetést megcsinál, és folyamatosan a legmagasabb elérhető nehézségi fokozaton játszik, cseppet sem mondható rövidnek az Outriders kampánya, az izgalmak azonban a sztori teljesítésével még messze nem érnek véget. Ekkor válnak csak ugyanis elérhetővé az úgynevezett Expeditionök, a kvázi endgame küldetések.
Az Expeditionök külön nehézségi rendszert kaptak (a World Tier mellett itt megjelenik a Challenge Tier is), illetve egyáltalán nem mindegy, milyen gyorsan végez velük az ember. Akkor kapjuk csak meg a legjobb lootot ugyanis, ha 15 perc 50 másodperc alatt teljesítjük a missziót. És szegény Devastatorok ezen a ponton véreznek el.
A játékban összesen négy kaszt közül választhatunk: Technomancer, Pyromancer, Trickster és Devastator. Egészen az Expeditionökig nincs nagy jelentősége annak, hogyan döntöttük, mivel minden karakterosztály saját magát gyógyíthatja különféle módokon. Az Expeditionök esetében azonban kifejezetten fontos a gyorsaság és a nagy sebzés.
A Devastatorok a tankok megfelelői az Outridersben, így sokáig húzzák kereszttűzben is, viszont nem épp arról híresek, hogy hatalmas sebzéseket osztanának ki. Ez vezetett ahhoz, hogy jelenleg ha egy Expedition-csapathoz besorsol a matchmaking egy Devastatort, akkor szegény tankot szinte biztosan egyből ki is rúgják a partyból.
Oh man I love playing devastator from r/outriders
Remélhetőleg kezd majd ezzel valamit a People Can Fly, mert bár természetesen egyedül is lehet teljesíteni az Expeditionöket (így mondjuk ugyancsak nincs sok esélye a tankoknak a gyors takarításra és a jó lootra), de az azért semmiképp sem jó, ha az egyik kaszt konkrétan csak kolonc lehet a többiek nyakán a közös játék esetében.