Lehet, hogy hangulatban nem ért fel a Remedy Entertainment által készített elődökhöz a 2012-es Max Payne 3, de egy izgalmas, akciójátékként korrekt alkotást hozott nekünk a Rockstar Games, amiben már a kopasz, kicsit megöregedett főszereplővel kalandozhattunk távoli helyeken.
A játékban arra is volt lehetőségünk, hogy pajtásainkkal együtt harcoljunk, de nemrég fény derült egy apró érdekességre, ami alapján úgy tűnik, hogy egy jóval izgalmasabb többjátékos lehetőség is a fejlesztők asztalán volt.
Egy, a projekthez közel álló forrás szerint lett volna a Max Payne 3-nak egy prológusként funkcionáló kampánya, amiben egy játékos Maxet, egy másik pedig a címszereplő régi, New York-i partnerét alakíthatta volna. A páros aztán az egyjátékos rész módosított pályáin akciózhatott volna, így többek között a New York-i sikátorokban, a temetőben, és a Panama-csatornánál. Még egy bizarr szekta bázisán és egy dél-amerikai drágakőbányában is megfordultunk volna.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
A forrás szerint a londoni stúdió nagyjából egy éve dolgozott már a kooperatív játékelemen, amikor az egész kukázva lett:
"A fókusz átkerült a többjátékos módokra, beleértve a Gang Warst. A pályák egy része az egyjátékos kampányban kötött ki."
Nem tudni, hogy végül miért lett törölve a dolog, de az egyik legnagyobb kihívást állítólag az jelentette, hogy kétfős játékmenet esetén is működőképessé varázsolják az időlassítós bullet time mechanikát. Habár a kooperatív prológus elkaszálása nem volt jó hatással a csapatra, a forrás szerint jó döntés volt inkább az egyjátékos kampányra és a többjátékos módra fókuszálni. Szerinte lehetne megfelelő kooperatív kampányt csinálni a Max Payne-hez, de nem úgy, hogy egy egyjátékos alkotás dizájnjába kelljen azt beletuszkolni.
Nektek hogy tetszett a Max Payne 3? Jobb lett volna egy közösen játszható bevezetővel?